יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

וויקס רושמת רווחים לראשונה ומספקת תחזית אופטימית להמשך 2024

Wix: חברת הטכנולוגיה הישראלית שחצתה את רף הרווחיות לראשונה

Wix היא פלטפורמת בניית אתרים וחנויות מקוונות ישראלית, שנוסדה בשנת 2006 על ידי אבישי אברהמי, נדב אברהמי, ו-גיורא קפלן. הפלטפורמה מאפשרת לאנשים ללא ידע טכני להקים אתרים מקצועיים וחנויות מקוונות בצורה פשוטה וקלה לשימוש. לאורך השנים, Wix הפכה לאחת מהחברות המובילות בתחום פיתוח אתרי אינטרנט, עם משרדים בפריסה עולמית בתל אביב, ניו יורק ומקומות נוספים.

תמונה מקצועית המייצגת את Wix, החברה הישראלית לפיתוח אתרים, עם אלמנטים של צמיחה טכנולוגית וכלים דיגיטליים. התמונה כוללת גרפים העולים וסמלים של חדשנות דיגיטלית.


רווחיות לראשונה בתולדות החברה

בסוף שנת 2023, Wix דיווחה על רווח נקי לראשונה בתולדותיה, בסך של 33.1 מיליון דולר. זהו שינוי משמעותי עבור החברה, שלאורך השנים רשמה הפסדים תפעוליים גדולים, על אף צמיחה מתמדת בהכנסות. החברה דיווחה על הכנסות שנתיות של 1.56 מיליארד דולר, עם תחזיות להמשך צמיחה בשנת 2024.

תוצאות הרבעון הראשון של 2024

ברבעון הראשון של 2024, Wix רשמה הכנסות של 419.8 מיליון דולר, שהן עלייה של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה עמד על 24 מיליון דולר, כאשר תזרים המזומנים התפעולי הגיע ל-113.8 מיליון דולר. ההצלחה הזו משקפת את השינויים שביצעה החברה בשנים האחרונות, בעיקר בתחום היעילות התפעולית.

תחזיות לרבעון השני של 2024

בהמשך להצלחתה ברבעון הראשון, Wix פרסמה תחזיות חיוביות גם לרבעון השני של 2024. ההכנסות צפויות לנוע בין 431-435 מיליון דולר, עם צמיחה שנתית של 11%-12%. בנוסף, Wix מעריכה כי תסיים את השנה עם הכנסות של 1.73-1.76 מיליארד דולר ותזרים מזומנים של 435-455 מיליון דולר.

שותפים מקצועיים כמנוע צמיחה

הכנסות מלקוחות שותפים עלו ב-33%, והגיעו ל-138.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024. זהו אחד ממקורות ההכנסה המרכזיים של החברה, שכן שותפים מקצועיים כמו מעצבי אתרים משתמשים בפלטפורמה כדי להקים אתרים עבור עסקים, מה שמבטיח שימוש קבוע במערכות המתקדמות של Wix.


המידע המובא באתר מציג את דעתו האישית של הכותב בלבד והינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה